Fräknar

Solen har värmt gott i ansiktet i dag, härligt. Ser att jag får fler å fler fräknar, de hör sommaren till. Var inget strandväder i morrse, så vi ändrade planerna lite. Blev lunch på mackerian, skönt att kunna sitta ute på gräsmattan, lättare att ha med Annie då. Lite mer plats att röra sig på. Sen blev det ett varv runt sjön innehållande ett glass stopp. Underbart!

Nu har jag packat klart det mesta inför helgen. Ska ju på en tripp till Varberg. Ska bli otroligt skönt med lite semester. Hoppas på fint väder, god mat och dryck och trevligt sällskap. Egentligen bara vädret som kan bli dåligt ;) Kommer bli kanon!

Nu ska jag föra över lite bilder så jag kan ta massa nya kort under midsommar!

So long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0