Nervös, mer nervös, Henny!

Ja som jag skrev i tidigare inlägg händer det ju en sak i morrn. Jag ska nämligen på arbetsintervju, för ett jobb som jag verkligen vill ha. Så nu gäller det att göra bra ifrån mig, svårt eftersom det var länge sen jag var på intervju. Har ni några tips kanske?? Tacksam för allt jag kan få ;) Sen fick jag ju ett annat erbjudande igår oxå, men fortfarande är intervjun i morrn den som jag vill ha. Men vi får se. Jobb till hösten verkar det ju bli i alla fall.

I dag har vi haft en ganska lugn dag. Städat och fixat här hemma. Vart en sväng i Loviseholm och tvättat oxå, vårt vatten är ju paj. Vilket är en väldigt trist och DYR historia, orkar inte ens skriva om det.

Ne nu ska jag sortera in lite kort i album, måste börja ngn stans. Har massvis med kort som vill bli framkallade.



Lillan blir klippt!

Kommentarer
Postat av: marina

Va spännande! Lycka till då! :)

2010-06-09 @ 10:52:32
URL: http://meandmyroom.blogg.se/
Postat av: ny

Tack ;)

2010-06-09 @ 20:43:14
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0