saft, saft, saft

Så var tisdagen över och jag har landat i soffan. Men en gruvlig ryggvärk.. varit borta en stund men nu är den tillbaka. Kanske dags att uttnyttja mitt presentkort på massage, kolla på det i morrn.

I dag har vi haft en lugn dag, lekt ute, hälsat på Evelina & Jonas, och sen allt det vanliga såklart. När A kom hem tog vi en sväng till gammelfarmor Rut, å hon blev glad vill jag lova. Annie levde rackare som vanligt. River väl Hagalid en vacker dag ;)

Nu i kväll har jag gjort rabarbersaft, kräm och muffins. Så nu blir det en mummsig kvällsmat.



I morrn skrivs det papper ;) Återkommer med mer detaljer i morrn. Vill ju ha det svart på vitt först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0