Sköna dagar!

Haft några riktigt bra dagar med min lilla familj. I går spenderades nästan hela dagen i Säbyn. A  högg i skogen och jag umgicks med familjen. På kvällen gjorde vi ett ryck ute. Fixade med blommor, klippte gräset osv. I dag har vi oxå haft en fixar dag. Besökt Annies blivande förskola Räven, verkade såå bra! Tänk att hon blivit så stor. Andreas ska börja skola in henne den 1/8, då jag börjar jobba. Så nu ska vi njuta av varje ledig dag. Jag och min lilla sessa! Vi har även hunnit med att tvätta bilen, städa inne och handlat på oss lite gott till midsommar. Rose vin blir det för min del, det är sommar de!

Nu i kväll har jag provbakat lite inför Annies 1års kalas. Resultatet ser ni här ;



Mummsigt var det ;) Ska bara lägga till lite choklad så kommer den bli perfekt. Ska ju ha tre olika kalas så det blir ju en del bakande.

I morrn ska vi på 1års kontroll av lillfisen. Ska bli kul å se hur mycket hon växt. Nu när hon går ser hon ju så mycket större ut. Tar nog en cykel tur in, Annie älskart! Se om någon har tid för en glass i solen med oss.. Någon som är sugen?

Ne nu säger jag GodNatt!

såå stolt över sitt nya nattlinne. Redan ett intresse för kläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0