Trevlig midsommar!

I dag har vi varit på vift hela dan, jag och min lilla sur Annie. Ibland funderar man över hur mycket humör som kan rymmas i hennes lilla kropp. Men men, fick en flaska välling och somnade. Vad gör man inte för en stund så man hinner fixa lite. Nu ska jag packa ihop det sista inför midsommar, ska även städa undan här hemma, hatar att komma hem till ett stökigt hus.

Hoppas ni får en fin fin midsommar. Själv ska jag och lilla familjen på campingsemester ihop med en massa trevliga prickar, gamla som unga. Blir nog kanon. Ser ju ut som om vädret ska hålla sig oxå. Datorn får stanna hemma så nu blir det inget bloggande på hela långa helgen.

Som sagt, Trevlig Midsommar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0