Utan sömn.

Åh, vad jag är trött. Annie har i princip intne sovit en enda stund från klockan 23 i går. Förstår inte vad det var med henne. Hade visserligen lite feber men tror inte det var de. Men nu sover hon så gott i vagnen och jag ska nog passa på att röjja lite. Måste förbereda lite inför alla kalas oxå. Lillan fyler ju 1 år på onsdag. Min lilla bebis börjar bli stor. Konstig känsla!

Några bilder från den underbara helgen! Tror jag lägger ut resten på FB, tar sån tid här..


Det ska va husvagn..


På morgonpromenad


Lekar på midsommarafton!


Sötaste midsommarflickan!

Ne nu måste jag få ngt gjort, ska ju bli fint väder under dan å då vill man ju vara ute å inte inne och städa.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0