Ännu en bra dag!

Känns som om jag är inne i en väldigt positiv period just nu. Kom på mig själv att gå och skratta när jag gick runt sjön förut, vilket iof inte var så konstigt. Hade en otrolig utsikt över lilla le, en dotter som lekte tittut och solen värmande i ansiktet. Vilken härlig tillvaro! Eftersom A jobbar över i dag, passade jag på att åka till mamma och pappa, där bjöds det på pasta med skaldjurssås (a la VV såklart) var verkligen supergott! Kul att prova så många nya recept.

Annie somnade som vanligt strax innan sju så nu har jag bakat en sats med fetaost muffins och nu är morgondagens dessert i ugnen. Vet ju inte hur mycket jag kan fixa och grejja i morrn eftersom Annie är med hela tiden men det ska nog fixa sig. Försäker förbreda lite i dag redan. Länge sen jag såg Carro nu ska bli så kul. Självklart är det lika kul att se Evelina & Marie oxå ;)

A åker till hemsedal med jobbarkompisar i helgen så vi blir själva, jag och min skatt. Vet inte vad vi ska hitta på. Ser ju ut som om det ska bli fint väder, så vi får väl vara ute. Umgås med Annies mor & far föräldrar skulle jag tro. Sen kanske det är ngn annan som vill ses, ta dagarna som de kommer är det bästa!

Ne nu ska jag kolla det vita i ugnen ;)



ED är så vackert!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken vacker bild! Du är bra på att ta kort :)

2010-03-04 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0