fortfarande sliten..

Känner mig helt groggy om jag ska vara ärlig. Sov som en kratta i natt och det känns som om ögonlocken är gjorda av bly. Så i dag blir det inte många knop gjorda skulle jag tro. Vet inte alls vad som händer. Redan städat, tvättat och det andra vanliga. Får väl kanske ge mig ut å gå lite senare, åt ju upp points för två månader framöver i går, A skulle ha pizza å jag var inte sen att hänga på. Men det är verkligen inte min grej, får ju bara ont i magen.

Helgen har verkligen varit kanon. Fredagskvällen blev riktigt trevlig, verkligen glad över att ha lärt känna dessa tjejer. Men eftersom jag skulle ut i lördags oxå fick jag ta det ganska lungt.

I lördags blev det lite mer ;) Hade förfest här hemma med de finaste. Sen var det fördrink innan det var dags för mat. Riktigt lyckat måste jag säga. Pratade med personer jag inte sett på länge och hade allmänt trevligt. Dock var DJ den sämsta jag någonsinn varit med om. KATASTROF! Men fick i alla fall dansa lite. Marika var snäll och körde hem oss på kvällen, Tack!

Annie hade haft det kanon bra hos mamma och pappa. Kul när det fungerar!

Här har ni de fina flickorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0