Löjligt lycklig!

Sitter framför datorn och bara ler, känner mig nästan löjligt lycklig. I går hade vi en underbar heldag i stan, jag och min lilla familj. När jag fyllde år fick jag pengar av både mina föräldrar och svärföräldrar att handla kläder för. Även A gav mig ett "presentkort" på en shoppingtur. Och för första gången på väldigt länge kände jag mig fin när jag provade kläder. Kom i jeans som jag aldrig trodde jag skulle kunna ha igen. ÄÄr så j*la glad att jag tog tag i min vikt, innan det steg alltför mycket. Nu har jag bara 1.5 kilo kvar, sen är jag nöjd. Det bästa av allt är att mitt humör blivit mycket bättre, som sagt löjligt lycklig.

Men eftersom jag inte handlat kläder på så länge, borde jag nog haft en p.shopper. Trots att jag har lite dålig koll på var som "gäller" känner jag mig nöjd med mina nya plagg.. Här får ni se..


från GINA TRICOT!



Från VERO MODA



Från VILA

Av min kära sambo fick jag denna fina Everest jackan samt prova ut ett sett med BH och Trosa på Triumph ;)



Gissa om jag är nöjd med gårdagen :)

Kommentarer
Postat av: M.

fina kläder! Jag gillar!

2010-03-22 @ 15:14:07
URL: http://larinaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0