Frukosttime!

Kaffe och macka, som vanligt med andra ord. Annie har haft en underbar morgon (not) inne i en period då hon inte kan vara själv. Antingen ska jag sitta med på golvet eller så ska hon vara på min arm. Inte mycket som blir gjort i alla fall. Men förut lockade jag med ett kölsskåp, med massa saker i. Då gick det bra att vara på golvet, jag fick bakat en kaka till kvällens fika, och hon drog ut alla saker på golvet.. men kul hade hon ;)

Så vad ska vi hitta på i dag då?? Försöka få iordning lite här hemma under damens förmiddagslur om en stund. Sen får vi väl ta oss ut å leka lite, underbart väder! I eftermiddag ska vi till Cissi och Alfons, wiee!

Mamma är snäll och bjuder oss på middag och i kväll kommer de finaste flickorna. En bra dag!

Ne nu ska jag städa bort alla smulor från lillan. Sen blir det ut å gunga ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0