grus i ögonen!

Ååå, i natt jag hra inte sovit många minuter. Annie har rumlat runt i vår säng som en vilding. De få stunder som jag kunnat somna har jag drömt så många hemska drömmar. Gårdagen påverkade mig mer än vad jag någonsinn hade trott.

Begravningen var fin och den kändes som Gustaw. Fågelkvitter och fin sång. Svårt att förstå att han inte finns ibland oss längre. Sorgen är hemsk. Tänker på familjen hela tiden.

I dag blir det en lugn dag. A är redan en sväng i skogen, måste ta hem lite extra ved. Själv väntar jag på att lillan ska vakna. Ska in till Ed och fixa morsdagspresent till mamma och sen ut till Säbyn. Bästaste John och Nathalie är på besök, NICE! I eftermiddag blir det lek med Cissi och Alfons, äntligen,  saknar att inte kunna umgås närsomhellst. Får väl se om någon ner följer med. Kvällen blir lugn, tänk att grilla lite.

Nopp.. leta upp lite kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0