Oj oj oj!

Mycket saker kom vi hem med i dag vill jag lova. I stort sett handlat allt från shampo till bilvax ;) Haft en helt underbar dag med världens bästaste föräldrar. Här har ni lite bilder på lite av våra inköp.


På väg in... sen glömde jag helt bort att jag hade kamera. Shoppingjävulen tog fast mig!



Tränings och underkläder till me!


Skor till lillan, dock lite stora :(



Leksaker är billigt. Det mesta är undanstoppat men skolbussen ÄLSKAR Annie, den finns på Piggelin. Så hon blev överlycklig när hon fick den i dag. Lilla hjärtat.

Ja detta var lite av vad vi fick med oss. Mitt bästa köp var en jeanskjol på MQ outlet, kanon fin. A bästa köp var detta ;)

Konstigt att han alltid ska se så full ut ;) Här har han endast haft ett intag av cola..

Ne nu ska vi landa i soffan och se på iceage.

Kommentarer
Postat av: Adam

Vilket var det bästa köpet? Barnfilmen eller nördtröjan?!?:D:D:D Hahaha.. Jag måste ha missat den tröjan.. Synd

2010-05-22 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0