Snart fredag!

Nu var denna dagen oxå över, sjukt va fort de går. Kvällen har jag och Annie spenderat hos Carro. Å som vanligt snodde Annie all uppmärksamhet, det blir lätt så. Även om det i detta fall inte var meningen, men hade ju ingen barnvakt. Kändes i alla fall bra att få krama om vännen!

Annie var inte på något vidare humör när vi åkte hem, övertrött. Men som tur var hade A hunnit hem så jag lämpade över lillan och hoppade i löparkläderna. Gick bra och jag är nöjd över mig själv. Kul när man märker framsteg.

I morrn vet jag inte vad som står på shemat. Jo vi ska hämta korten på Annie, ska bli kul. Får se om vi hinner träffa någon vän för fika eller kanske en glass i solen. Om solen nu skiner, men det hoppas vi på!

Bjuder på några bilder som från de senaste dagarna.



Annie kollar in leksakerna på Piggelin ;)



I den älskade sandlådan, här har till och med solhatten åkt av. Underbart med värme!


 Självklart är bollen med ;)

Ne nu funderar jag på att inta sängen, de andra sover redan så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0