t r e d a g a r s

Ja, förr kunde man ibland köra en tvådagars, nu är betydelsen av tredagars dock ngt annat än festande. Piggelinbesök! Hade inte tänkt att vi skulle dit i dag men vädret var så trist så vi passade på. I morrn är ju sista gången för babycafe, sen är lillan for stor till hösten. Å på torsdag är det sommaravslutning av Piggelin för denna termin, trist tycker jag. Så nu passar vi på att vara där hela veckan. Jag och min älskade tjej!

I dag har vi annars roat oss med sandlådelek (ovanligt?) läsande av böcker och promenad. Blev även ett städryck när lillan somnat.

Har en ganska uppbokad vecka, men inget mig emot. I morrn blir det föruton piggelin fika med Carro och Evelina och en promenad å då hänger nog Marie oxå på. Om halsen är bra MÅSTE jag ut å springa. Torsdag. Piggelin och en sväng till Loviseholm. klippa luggen och äta middag, mumma! På fredag ska vi på Gustaws begravning, kommer bli en jobbig dag men självklart vill man finnas där för Carro.

Ne nu är nog mitt lingonbröd klart, gott till kvällsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0