hemmadag

Blev ingen föreläsning/fortbildning på Stallbacken för mig i dag.
Mått som en kratta i stort sett hela dagen. Så jag har spenderat tiden i sängen.
Tur att A har ledigt på måndagar.
Men i morrn SKA jag jobba, så är det bara.

Föresten börjar sovrummet ta form. Halva golvet lagt och skenorna till  skjutdörrarna på plats.
Längtar efter att få inreda och pyssla iordning.
På min önskelista står just nu ett skrivbord & ett linneskåp av äldre modell. Vitmålat, såklart.
Sen hoppas jag fortfarande på att få sålt våra Malm möbler i Ek så att jag kan investera in ny sänggavel.

Var en sväng i Karlstad i går. Lämnade skrutten hos kusinerna så vi hade lite egentid, mys!
Blev lite smått å gott på ikea kollade bla på badrumsinredning.
Sen hade vi en liten stund över, hoppade in på bergvik.
Leggings & två linnen fick jag i min påse.
Självklart shoppade vi lite till Annie oxå, detta fick hon i sin påse:
från kappahl.

Sen fick hon även nya hårspännen och en randig topp med puffärm.

Ne nu ska jag inspektera hantverkarn ;) Å laga han en god kvällsmat.
De är han värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0