jag lever...

varit lite mycket de sista dagarna, därav de dåliga bloggandet.
Men nu är jag på rätt spår igen.
Helgen som kommer var uppbokad till 1000, men nu har jag avbokat allt.
Ingen middagsbjudning i fredrikstad och ingen strömstadsresa.
Så i helgen blir det kvalitetstid med lilla familjen.
Tanken är att vi ska hinna med att adventspynta, baka lussekatter, grilla korv å åka pulka.
Ibland måste man stanna upp och se vad man håller på med.
Det kan inte vara meningen att man ska stressa sönder sig.
Jag tänker i alla fall inte göra de.
Så nu ser jag fram emot en lugn och skön helg med en massa mys med de två viktigaste.

Men först är det två dagars jobb kvar.
I dag ända till 20.

Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0