julfin

Julen är det bästa jag vet och jag börjar ofta planera tidigt.
De sista dagarna har jag funderat på Annies klädsel.
Spanat runt på div sidor. Till slut hittade jag denna, på Ellos.
Har nog aldrig handlat där till lillan men denna föll jag för direkt.
Svärmor ska sy ett "madicken" förkläde som hon ska ha över.
Snacka om traditionell julklädsel. Kul att klä henne lite annorlunda mot vad jag vanligtvis gör.
Visst kommer hon bli finast i denna..

När jag ändå beställde passade jag på att köpa dessa söta burkar.

Visst va de fina, å billiga oxå :)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åååh, burkarna var ju jättefina!! Också från Ellos??

2010-11-02 @ 21:39:33
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Henny

Ja visst är dem ;) Ja oxå från Ellos 129:- för båda :)

2010-11-03 @ 08:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0