drömmar

Var som jag hade på känn, inget allvarligt fel på lillan.
Lite röd i halsen och ena örat.
Ska hålla koll på det, skönt att doktorn kollade över i alla fall.
Efter besöket på vc åkte vi till Hagavägen, där Annie fick busa och jag dricka kaffe.
Fick så goda kakor, så inspirationen kom.
Har bakat två plåtar med drömmar i kväll, mumma!

I övrigt har jag haft ett j*la humör i dag.
Trött på allt känns det som.. vill hitta på ngt.
Fick sms av älsklingen förut å han hade lite ideér inför helgen.
Söt som alltid vill få mig på bättre humör.
Han är den bästaste!

Föresten, har en fåga till er kära läsare.
Har ni provat Thai resturangen??
Är det god mat? Sugen på att prova i morrn!

Nu.. kvällsmat!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag har ätit där två gånger och tycker att det är gott! Lite snåla med kryddningen bara. Det kunde vara lite mer smak/starkare : )



2010-10-15 @ 10:15:52
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0