Lördag!

Älskar verkligen helgen, men vem gör inte det.
Den startade på allra bästa sätt med fredagsmys hos Cissi & Nyman.
Beställde hem Thai-mat, super gott. Sen blev det godis, chips, nötter & glass.
Känns som om jag fortfarande är mätt ;) Tack för en toppen kväll!

I dag var A snäll och gick upp med lillan så jag fick min skönhetssömn, undrar om det hjälper:)
Vid 8 fick jag masa mig upp då A skulle åka till skogen.
Haft en toppen förmiddag med lillan, busat gärnet.
Nu sover hon så gott i vagnen.

Resten av dan  blir till att fixa lite, sen ett besök av Lina och middag i Loviseholm frampå dan.

Återkommer!


Lillan i går, nya vinterstassen gillar jag skaprt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0