Trötter

i natt jag kan lätt räkna de timmar jag sovit gott, noll möjligtvis en blir svaret.
Annie är inte alls på humör, är ledsen nätterna igenom.
I natt han vi provat allt, sovit i soffan, i vår säng, i hennes säng, välling, gos, bus m. m
Pricken över i´t, i morrse när hon vaknade var hon röd i halva ansiktet.
Så jag ringde vc, är säkert inget men lika bra att kolla upp.
Nu somnade hon och förhoppningsvis får hon sova en stund.
Måste försöka få i henne lite fast föda sen, bara ätit välling sen i måndags.

Så jobbigt när ens hjärta inte mår bra!

Nu ska jag röjja undan lite så gejjerna kan stökas ut igen . . .


Föresten ringde A förut, hade haft en "gör" stor tjur i pass i morrse,
han fick inget skottläge och personen i passet bredvid sköt.
Besviken till tusen.
Själv blev jag överlycklig, slipper diskussionen om den skulle ha suttit på väggen.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0