30 september

Haft en lite annorlunda dag. Började redan vid 7, blev inte bara fritids utan hade även en fsk.
Kul att prova på lite annat.
Passade på att gå hem lite tidigare, aldrig fel.
Jag och lillan passade på att fika med Evelina & Marie.
På the biscuit finns ju barnhörna med bord & servis.
Slutade med att vi alla gjorde som Annie ville & satt runt det lilla bordet.
Såg nog ganska kul ut ;)

Efter en lång dag på förskolan somnade lillan redan halv sju.
Andreas jobbar över och jag kollar lite pysselsidor.
Måste hitta ngt kul till jobbet.

I morrn är det fredag, enligt mig den bästa dagen på veckan.
Fredagsmys med mina två är tanken.
Lutar åt räkor, sjukt sugen. Å ett glas vitt, såklart!

Föresten, lilla hjärtat är 15 månader i dag.
Detta firades med paket förut. En röd bil och en katt, lyckan var total!


Oj så sliten, men lyckligare än någonsinn! Lilla snäckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0