aj aj aj

Nyss hemkommen efter jobb + möte.
Sliten är förnamnet, kan inte förstå varför jag är så trött jämt.
Kanske borde börja knapra järntabletter igen.

Just nu letar jag "kärleksdikter",
ska skicka postogram till ett brudpar.
Hade min hjärna fungerat så hade jag snickrat ihop en text själv,
men just i dag har jag ingen inspiration what so ever.

I morrn blir det lite nya rutiner för lillan.
Får se om det fungerar bättre.
Än en gång är jag så glad över hennes förskola.

Nu ska jag vårda min huvudvärk med tre och ryggläge!



Läste ett blogg inlägg förut & kom på hur mycket jag saknar min mormor.
På fredag är det tre år och fyra månader sen hon lämnade oss.
Svårt att beskriva saknaden, hon var så mycket mer än en mormor.
Hon var min bästa vän!
* ä l s k a r *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0