dags att dömmas

"Ta tag i livet måndag" i dag.
Gått relativt bra måste jag erkänna.
A har varit på gymmet och jag powerwalk/joggat långa rundan.
Härliga tider!

Har även jobbat, en speciell dag. Puh!
Vi har även börjat planera nästa projekt.
Byta ut veranda dörren i tvättstugan till en ytterdörr.
Å på så vis få en grovingång.
Ett trädäck kommer även snickras ihop utanför.
Kul att planera & genomföra ihop, vi gillar att ha saker på G som ni säkert märkt.

Var även en snabb sväng på EM förut och Ojojoj va mycket fint.
Har ju förälskat mig i tyget jag har på dynan i hallen.
Till min stora förvåning fanns det kvar, med 70% rabatt.
Så det blev 6 meter. Ska bli öljettlängder och kuddfodral till vardagsrum.
Hoppas på at hinna sy ngn kväll i veckan.
Hittade även ljuslyktor & annat krafs. Får åka tillbaka när tiden finns.

I morrn är det då dags att få min dom.
Blir ett besök på VV. Kan ju inte skryta med att jag varit särskillt duktig i sommar.
Motionerat dåligt och ätit det mesta.
Men låg ju några kilo under målvikt så jag har ju lite att gå på.
Men trivdes ju så bra där jag var.
Men som man bäddar får man ligga.

Lova att hålla tummar & tår i morrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0