ovanlig känsla

Ensam hemma, inte var dag det händer.
Annie är på räven & jag ska snart göra iordning mig för jobb.
Håller tummarna för att det ska funka med de nya tiderna för lillan.
Hoppas hon får en bättre dag utav detta, testa i två veckor och se.

I dag ska jag göra ngt jag inte gjort på allt för lång tid.
Jag ska ta med mig min usla kondition och försöka mig på ett friskis pass.
Vill ju egentligen gå på bodypump eller liknande,
men orkar inte åka så då får de bli friskis.
Målet är att träna varje tisdag och även försöka få till en dag till.
Hoppas det ska funka.
Inte lätt att få ihop det när vi båda vill träna, men vi är på god väg.

Nu ska jag packa väskan och åka innåt.
Tänkte hinna vägen om em och köpa tyg till tvättstugan.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0