pappas flicka!

Igår när A kom hem från jobbet hade han köpt nya leksaker till vår lilla sjukling.
Eftersom vi nu håller på att bygga, igen, så passade detta sett alldeless super!

Annie blev super glad.
Så i dag har nog sågat, skruvat på min gåvagn och allt annat med synliga skruvar.



Febern är kvar i dag oxå :( Fast inte lika hög som igår.
Men VAB för mig i dag & i morrn stannar A hemma.
Glad att vi kan dela lite på det.

Haft mamma & svärmor här på lite förmiddagsfika.
Är så otroligt lycklig över att mina & A´s föräldrar kommer så bra överens.
Det underlättar mycket!

Nu ska jag ta å plocka lite, förbereda middag innan lillan vaknar.

Får ju besök av Marie sen oxå, mys!


Kommentarer
Postat av: martina

vem skulle inte komma överens med Beth? :)

2010-09-16 @ 17:13:09
URL: http://larinaldo.blogg.se/
Postat av: Henny

:)

2010-09-16 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0