ägg

Annies mormor och morbror var här och höll oss sällskap en stund förut.
J bytte däck på mammas bil och sen åt vi middag tillsammans. Självklart fick Annie busa av sig lite :)

Lillan fick en äggkartong av besökarna. Å inte innehållande vanliga ägg utan detta...


Som ni ser fattas det ett.. här har ni andledningen

mmmm, gottigt! Smakade och skulle själv kunna tänka mig ett ägg eller fem :)

Så vi har trots feber och hosta haft en bra dag. Jag har hunnit städa ur köksskåpen, välbehövligt! Tvättat och plockat lite här och var. T.o.m några kycklingar har kommit fram. I morrn ska jag måla (ja ni läste rätt) "påskriset" och förhoppningsvis fixa till lite mer.

Kom ut i sandlådan en stund i eftermiddag oxå, underbart med vårluften. Kolla in Annies nya mössa, hon har valde den direkt. Å jag gillade den skarpt. Villervalla från Gullegrisen 129:-


Nu ska jag hänga ut en tvätt!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0