Jaha ja...

 
Annie testar nya flytvästen :)

Så då var det redan onsdag då, helt ärligt förstår jag inte var dagarna/veckorna/månaderna tar vägen.Sjukt va fort de går. Två dagar gjorda av påsklovet. I går hade jag och lillan en mysig förmiddag med bakning och lite städ. Sen blev det en promenad runt sjön med Marie. Tanken var att Annie skulle sova, men ack så fel vi hade. Hon var vaken, kollade på alla bilar, lastbilar och allt annat intressant. Hon var även väldigt bestämd över att hon skulle gå en stund. Duktig tjej! Det var nog jobbigare att ha med mig än Annie. Jag blev helt slut, å då menar jag verkligen helt slut. Trodde nästan att jag inte skulle klara sista biten. Sen låg jag hela kvällen med de värsta sammandragningarna jag varit med om. Så några mer långpromenader blir det inte för min del.. Suck!

Sammandragningarna fortsatte i stort sett hela natten så i dag var jag helt slut när jag vaknade. Bestämde att Annie fick ta en tur till Räven så att jag fick vila lite. Otroligt skönt! Å Annie blev så glad, hon gillar verkligen sin förskola!
När lillan kom hem bakade vi (för ovanlighetens skull!) chokladsnittar och en sockerkaka. Sen har vi provat lite sommarkläder, till Annies stora förtjusning. Tror hon provade tio olika klänningar :)

I morrn blir det besök hos BM. När jag är där får Annie busa med gudmor. Sen blir det fika och kvalitetstid med de bästaste tjejerna. Något jag verkligen ser framemot!


Annie visar stolt upp sina nya Pippi-skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0