mitt lilla hjärtegryn

Ja nu är mitt lilla hjärtegryn på vift. Hon ska sova hos mormor & morfar i natt. För i morrn åker jag och A på en shoppingtur, ska bli skoj. Men fortfarande tycker vi att det är sjukt jobbigt att lämna henne, även att hon har de bättre än någonsinn. Sen blir det ju så tomt här hemma oxå. Men i Säbyn är det nog full fart!
Tur att jag har mitt stora hjärta hemma, vi tar en lugn kväll med choklad å Så ska de låta. Somnar säkert tidigt, vilket behövs för i morrn startar bilen vid 6.

Får se om det blir ngt inlägg under dagen i morrn, funkar ju fint med den nya mobilen.

Hoppas ni får en fin kväll.

KRAM



Tänk att man kan älska någon så liten så otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0