o n s d a g



Vilken dag vi haft... både positiv och mindre positiv.
Startade med besök hos BM, allt såg bra ut. SKÖNT! Ska tillbaka nästa vecka och se så inget förändrats. Hoppas nu att värkarna/sammandragningarna minskar. Annars får vi se om det blir sjukskrivning...
När jag var hos BM var Annie hos Evelina och busade. Där landade även jag sen med kaffekoppen i ena handen och bullen i andra. Tack för hjälpen i dag vännen!
Sen var det lillans tur att gå till läkaren. Inte konstigt hon mått dåligt, öronen som spökat. Hoppas nu att det ger sig snart. Men blir VAB i morrn med, synd hade velat vara med på skojjigheterna som skärtorsdagen innebär, men får bli en annan gång.
Måste bara säga att jag är så glad över mina vänner. Han inte mer än att logga in på FB innan de frågat hur det är med lillan. Är så lycklig över att ni finns och bryr er om henne

Förutom besöken på Edsgärdet har vi mest myst, lekt sandlådan och påskpyntat.
Är mycket nöjd med vårt vita påskris, tyckte det blev fint. Ideén fick jag på Mariannes blogg www.skonagrona.blogspot.com

Har ju flera gånger skrivit hur nöjd jag är med Annies förskoleplats. I dag när vi var där för att hämta lite saker fick hon med sig pynt som hon (säkert med hjälp) har gjort och denna presenten


I den fina påsen låg en påsk-porslinsprydnad.
Tyckte det var otroligt gulligt gjort!

Nu ska jag landa i soffan med nyaste nr av Hembakat.

Hörs i morrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0