underbara dag



Trots en natt med feber och oroligheter vaknade Annie på gott humör.
Tog en morgonpromenad över skogen och tittade på hästarna. Lillan var superlycklig.
En lugn förmiddag här hemma, febern kom tillbaka för fjärde dagen, hoppas verkligen hon slipper den i morrn. Tur att hon och pappa kan ta en lugn måndag hemma.

Nu i eftermiddag har Marie, Evelina & Jonas varit här. Vi grillade, tjattrade och hade det gott på altanen. Första gången vi åt maten utomhus i år. Annie fick busa av sig rejält så nu sover hon så gott i sängen.

Som ni förstår har vi haft en riktigt bra söndag, synd bara att jag känner mig lite hängig. Är väl kanske min tur att få förkylningen. Hoppas det inte blir långvarigt bara.

Nu ska jag beställa hem lite kläder från HM. Undra om de har storleken liten elefant är ungefär så jag känner mig nuförtiden.

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0