problem

Ja just nu har jag problem, å inte vilket som hellst utan ett kläd problem. Till lördagen vankas det 25+30 års fest å jag funderar på vad jag ska täcka min kropp  med, inte det lättaste när man bara kommer i 5% av sina kläder. Hmm.. hittade två klänningar som passar hyffsat.. men kanske lite trist att vara svartklädd, eller vad tycker ni?
Alternativ 1



Alternativ 2



Eller den jag hade här... Lite stor är dock denna..

Vad tycker ni? Eller är det trist att vara svartklädd??

HJÄLP tack!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är aldrig trist med svart!

Svart är ett säkert kort enligt mig.

Jag tycker den översta klänningen :)

2011-08-30 @ 20:28:38
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: M.

svart är aldrig fel. det är stilfullt och hett, dessutom börjar hösten komma så det funkar absolut! jag tycker någon av de översta!

2011-08-31 @ 07:47:21
URL: http://larinaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0