fina vänner

Haft en supermysig eftermiddag hemma hos Cissi & Alfons i dag. Där smaskade vi i oss våfflor och barnen lekte. Även Sara och Benjamin var med, så kul att få tid att ses.
Känns även bra att "ta vara" på vardagskvällarna, när nu helgerna bara försvinner.
Tack igen :)

Annie somnade som en stock när vi kom hem, helt slut.
Själv passar jag på att tvätta och självklart letar jag inspiration till lillans nya rum.
Har så mycket planer och ideer.
Visar ett litet smakprov på vad vi tänkt, hinner säkert ändra mig massor av gånger, men just nu gillar jag dessa saker :)



   

Ja som sagt, detta är nog lite av det jag vill få in.
Letar just nu efter en multirandig tapet i glada färger som jag tänkt på en av väggarna.
Resten ska vara vita, såklart :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0