underbara fredag

hemma från en kort dag på jobbet, skönt!
Annie sover så gott i vagnen och jag ska passa på att vila säkert att jag ska. Ne det blir städning i stället, så att vi kan leka och mysa när lillan vaknar. När A kommer hem tänkte jag ta en tur till Swesport, de ska ju ha REA, är väl kanske inte så mycket kvar men värt ett besök! Man vet ju aldrig vad man kan hitta.
Sen blir det fredagsmys hos de bästaste föräldrarna, hörde ngt om tacos. Mummsigt!

Fick klart med min ledighet innan pyret kommer idag.
Känns skönt att ha det fixat, så det blir några veckor hemma.
Då hoppas vi bara på fint väder, men maj/juni brukar ju vara helt ok.

Ne städa var det ju. Ha en fin dag/kväll mina läsare!


Mina älsklingar Juni 2010


Kommentarer
Postat av: Amirselina

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2012-01-30 @ 09:23:54
URL: http://amirselina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0