vilken skit helg

Ja fy f*n vilken hemsk helg detta varit.
Hade planerat att leka å fika med bästaste mammorna, träffa Marie, gå på promenad å grilla osv.
I stället har jag i legat å vart superdålig, magsjuka, verkligen ngt jag avskyr.
I dag är jag i alla fall på benen, dock lite vingliga sånna. Kroppen saknar energi.
Så nu hoppas jag innerligt att vi håller oss friska ett tag.
I morrn blir det förskola & jobb igen. Ska bli skönt!

Lillan har börjat säga lite fler ord nu, så gulligt när de bara kommer.
Igår skulle hon och A in å handla. Annie tittade på oss och frågade, köpa?
Tänk vad de små förstår mycket.

Just de i går kände jag första sparken "utanpå" magen.
Det är verkligen på allvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0