mina finaste





De är allt det finaste jag vet, trots skrik och mycket vilja :)

Just nu sover de båda två, wieee! Inte illa att tajma in det :)
Andreas har åkt en tur till jobbet, skulle kränga nya däck till bilen och byta kam.rem. Så i kväll är jag ensam men mina två, första kvällen jag är det. Hoppas bara att Ville inte skriker lika mkt i kväll...

senare..
Det gick! Annie sover sött i sängen och Ville ligger just nu i vagnen och "knorrar" lite.
Än så länge ingen större skrik-period. Skönt!
Sitter å kollar vädret, ser ju ut som det ska bli kanon. Så i morrn blir det ngn utflykt, får se var vi beger oss.
Men saken är säker att dagen ska innehålla piknick, lek å bus, god mat och mycket skratt.
Semester med andra ord!

Hoppas ni haft en fin dag!


Kommentarer
Postat av: michelle björk

Grattis till pojken!!! Vilka fina barn ni har! Annie måste kännas stor nu när den lille kom! Ha det så gott så kanske vi ses i Åmål ngn gång! :)

/Michelle&Glenn m familj.

2011-07-27 @ 14:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0