saknar redan!



Fyra timmar sen min favorit tjej åkte & jag saknar redan sååå mycket!
Men vet ju att hon kommer få några toppen dagar i värmlands-skogarna med farmor, farfar å kusinerna.

Jag å Ville har vart på BVC, jeesus vad han växer :) Sen passade vi på att ta en kopp med hans flickvän (det ska börjas i tid) eller hennes föräldrar ialla fall :)

Nu har han somnat på min mage å jag slö surfar, letar efter klänning som jag kan ha på dopet.

Efter några nätter med 2-4h sömn är det ganska skönt att bara vara. Ska se om jag kan ta mig ut på promenad sen oxå, måste ju röra lite på fläsket, så det drar ihop sig. hahah... lär väl ta ett tag. Speciellt nu när jag inte ammar fullt heller. Funkade minst sagt inte så bra denna gång, tur det finns annan mat till de små.

Försöka lura ner Ville i vagnen å få upp en tvätt kanske.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: callo

ersättning är bra grejjer ;) är inte annie med på torsdag då?

2011-07-19 @ 17:09:48
Postat av: henny

Ja tur de finns :) Hoppas lille Ville ska bli lite nöjdare nu. Ne hon hinner nog inte hem tills dess, semesterturen kom lite plötsligt. Ska bli kul å ses.



Kram

2011-07-19 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0