bebisgos

Vaknade rastlösa, som vanligt på måndagar.
Efter ett besök hos BM tog vi oss en liten tur.
Tänkte att det skulle bli langos och en glass på bryggan i Grebbestad.
Men, det var ju inte öppet :/
Så i stället åkte vi till Tanum där vi käka "issa" som Annie säger, pizza alltså.
Blev även en tur in på Hedermyrs, handlade present till E & J lilla tjej och så fick sig Annie en ny klänning.
En mysig tur!

Men dagens höjdpunkt är bebisgoset med lilla tjejen. Helt ärligt hade jag glömt hur små de verkligen är. Annie fick  äntligen träffa sin Evelina och ge sin Pippi-present. Lillan fick tillochmed sova i mitt knä (läs på min mage) utan att Annie protesterade. Så nu längtar vi ju ännu mer efter vår egen bebis, myyys!

Nu ska jag avsluta denna toppen dag med rabarberkräm som jag just kokat, gottigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0