onsdag



När vi just lagt oss i går kom Annie intassandes med nallen Evelina och ville sova hos oss. Självklart fick hon det, tar alla chanser till gosiga stunder med min älsklingstjej! Men som vanligt hade jag supersvårt att somna. Å när jag låg där och lyssnade på mina två som sov så gott kom jag å tänka på hur bra jag har det. Visst är det jobbigt ibland men det kommer ju ett litet underverk ur allt detta.
Visst är jag trött men då får jag ju passa på att sova...
Jag kan ju inte gå långpromenader, men se en film eller läsa kan jag ju...
Å städa å dammsuga klarar jag inte heller av i samma utsträckning, men baka å laga mat går ju bra..
Så egentligen är det väl löjligt att klaga.
Dels har jag valt det själv å dels vet jag ju att inom en snar framtid kommer vårt efterlängtade pyre!
Så nu ska jag försöka sluta klaga å se det positiva i stället, inte illa insikt sent en tisdags natt :)

I dag har jag inte gjort så många knop, vilade mest hela tiden när A var å lekte.
Vilket gjorde att energin kom tillbaka lite på¨eftermiddagen. Som ni ser på kortet ovan hade vi myyysigt mellanmål ute, med Annies favoriter riskaka & vattenmelon.

Nu väntar snart årets första färskpotatis, mumma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0