Fredag



Så, då var denna arbetsvecka gjord. Som vanligt var den över innan jag han fatta att den börjat. Kul att ha ett jobb där man verkligen trivs.

Lillan sover så gott ute i vagnen och jag har passat på att städa lite (som vanligt) Vårsolen är underbar men OJ vad allt damm syns nu.. å fönsterna nämner jag inte. Men nu är varvet taget både med dammtrasan och snabeldraken. Skönt att ha de gjort. Men varje gång jag dammar blir jag så irriterad på mig själv. Hur i hel*te tänkte vi när en svart tv-bänk inhandlades.??!! Spelar ju ingen roll hur ofta man torkar, den ser ju alltid smutsig ut. Hoppas att jag snart får tillfälle att byta ut den. Inga mer svarta möbler här, så kul är det inte att städa :/

I helgen har vi inga planer alls. Pratade lite på att börja med veden, eller A som får göra det och jag får sköta markservicen. Lite sugen på ngn tur oxå, ett besök i terassparken och fix ute är oxå saker jag vill försöka få med.

Men först är det fredagsmys med mina två som gäller, får se vad vi lagar för gott.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0