nybörjare



Första gången jag syr en "hissgardin", nöjd med resultatet även om den inte blev helt perfekt.

Haft en fruktansvärt bra arbetsdag, har verkligen ett underbart jobb. Älskart! Känns nästan lite konstigt att jag bara har 10 veckor kvar att jobba. Har så många ideér och saker som jag vill hinna med innan jag ska gå hem.

Eftermiddagen hade jag tänkt att vi skulle spendera utomhus. Men när vi kom hem var lillan sliten och hungrig. Så det mys och lek inne i stället. Bakade såklart, känns som om vi alltid gör det. Något vi älskar både jag och Annie. I dag blev det Leilas kolasnittar, riktigt goda.

Till Annies stora förtjusning kom mormor & morfar hit på semlefika. Myysigt!

Lillan somnade som en stock, dock med blodig näsa och stor fläskläpp. Inte lätt att vara liten och snubbla här och var. Stackarn fick så ont.

Föresten, såg En Unge i Minuten i går. Tänk att vi snart ska gå igenom en förlossning till. Känns så overkligt, i dag är det "bara" 109 dagar kvar.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0