Ojdå!

Så var helgen redan förbi, innan man ens hunnit fatta att den kom.
Visserligen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, men tiden kan gå fort ändå.
Bus och lek ute, snöskottning, fika med mormor/morfar & farmor/farfar, planering av carportbygge, mellanmål på altanen, glass i solen. Ja det är lite av vad vi har hittat på.

I dag hade barnen studiedag och vi fortbildning. Men blev inte så länge för min del, ner till VC och det var som jag trodde urinvägsinfektion. AJJJ! Hem å vila.. men orkade i alla fall med föräldragruppen. Näst sista gången i dag. Pratade förlossning, overkligt att man ska få vara med om det igen..
Nu är det bara 8 veckor kvar tills jag går på semester innan pyret kommer. Å då är det ju en vecka som vi har påsklov. Fort går det vill jag lova.

Annie har bytt spjälsängen mot en "riktig" säng, tredje natten nu och det går så bra. Hon är verkligen duktig min stora flicka. Inga protester och hon somnar på en kvart. Loooovely!

Nu ska jag kolla runt lite innan det är dags för En Unge i minuten :)

Kram på er!



Mina två leker i skogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0