skogsmulle

Efter en förmiddag på Piggelin med väldigt bestämd tjej så spenderades dagen ute i det underbara vädret. När Annie sov passade jag på att få några solstrålar i ansiktet samtidigt som jag  läste nyaste nummret av mama, livskvalitet kallas det :)

Efter middagen gick jag och Annie ut, till hennes stora förtjusning har snön börjat smälta och vi kunde ta oss ut i skogen. I över en timme lekte hon med pinnar, kottar och stenar. Lekte tittut bakom träd och skuttade runt. Med ett leende som täckte heeela ansiktet. Lilla skogsmullen :)

Eftersom A jobbar sent i dag hade vi eftermiddagen för oss själva. Såå vad gjorde vi då, jo bakade såklart.
Morotsmuffins och drömmar, gottigt!

En toppen dag med andra ord!

Å i morrn är det fredag. Än har vi inga större planer, hoppas på fint väder.
Känner på mig att det blir en toppen helg.
Bortbjudna på lördag kväll vilket jag verkligen ser framemot. Annars är det ju ofta vi som har gäster här. Skönt att komma utanför våra väggar ibland.
Sen hoppas jag på långpromenader i solen, fika med vänner och bio med Annies fina kompisar :)

KRAM på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0