n i o n d e m a j



Här sitter jag just nu, en av mina favoritplatser här hemma.
Hör fåglarna kvittra, roas av en ekorre som leker i skogsbrynet och även att solen är på väg bort stannar värmen kvar. Är helt säker på att detta är det som menas med livskvalitet. Att jag oxå kom hem till ett nystädat hem och färdiglagat middag gör ju humöret ännu bättre. Tack A!

I morrn och på onsdag blir det VAB för min del, lillan fortfarande risig. Funderar på om hon kan ha fått rotavirus, symptomen stämmer in och det finns på hennes förskola. Just nu är det viktigaste att få i henne vätska och det hade gått ganska bra i dag, skönt. Jobbigt att se henne dålig bara.

Nu ska jag se om jag kanske kan få gjort ngt vettigt, eller om jag bara ska njuta av den sista kvällssolen.
Får fundera på det :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Där förstår jag att du trivs, jättefin ingång!

Hoppas att tjejen blir piggare!

2011-05-10 @ 21:42:44
URL: http://thisismylife-jossan.blogspot.com/
Postat av: henny

Åh, tack :)

Ja jag hoppas oxå att hon snart piggnar på!

2011-05-11 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0