söndag

är så offatbart trött. Inte blivit så mycket sömn med magsjuk och jätte febrig tjej.
Tror aldrig hon varit så här dålig. Svårt att få i både vätska och ngt att äta. Ändå har vi lockat med allt å då menar jag verkligen allt.
Å det gör så ont i våra hjärtan att se henne lida.
I dag piggnade hon i alla fall på frampå eftermiddagen och åt t.o.m lite vattenmelon.
Sen kom mormor & morfar med lite festis och då gick det bra att dricka lite :) Å busa, ibland behövs det ngn annan som tjatar på att hon ska dricka tror jag.

Trots sjukdom och obeskrivligt lite nattsömn så har helgen varit bra.
Hunnit med att fixa lite i trädgården och så har det varit myyycket tid med lilla familjen.

Nu ska jag landa  i soffan med A.

Förresten, 5 arbetsdagar kvar å 48 dagar till BF.
Det närmar sig med stormsteg!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Stackars liten! Leo och Noah har haft det likadant och hjälp vad maktlös man känner sig. Visste inte att ROTA viruset gick på förskolan (fören idag) ej heller vad det var men det stämde mycket väl in på hur killarna varit/haft det. Ta hand om er! Kram

2011-05-10 @ 12:01:41
Postat av: Henny

Ja maktlös är verkligen rätt ord. Fick oxå reda på det i går, ringde sjukvårdsupplysningen och de tyckte det stämde in på lillans symptom. Så nu hoppas jag bara att det snart går över. Inte lätt att vara liten å sjuk. Hoppas dina två mår bättre. KRAMAR till er!

2011-05-10 @ 14:17:56
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0