Lägga ner??!!

Blogglusten har försvunnit.
Är det läge att lägga ner?
Eller ska jag se om jag kan få den tillbaka??
Vad tycker ni mina fina läsare, ni är ju trots allt en hel del som kikar in här i stort sett varje dag.

I dag är det sista november, går så fort!
Lilleman har redan hunnit bli 5 månader, vart tog bebisen vägen? Äter både gröt å pureer & har fått sin första tand.
Storflickan, var hos tandläkaren i går. Duktiga tjejen, satt ensam i stolen och gapade. Hjälpte till å räkna tänderna, tror hon är inne i en "räkne-fas" för allt ska räknas.

Dags att slänga lite smink i ansiktet & ruffsa till håret innan det är dags att bege sig. Annie till Räven & Ville ska till BVC på 5-månaders kontroll. Spruta :(

Ha en bra dag & säg va ni tycker.. Lägga ner eller försöka hitta lusten??!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag känner likadant! Men jag har iofs inte lust med nåt ;) Måste hitta tillbaka lusten. Det är ju kul att blogga!! Det tycker jag att du också ska göra :)

2011-11-30 @ 12:44:35
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Anneli

Inte behöver du lägga ner bara för att lusten inte finns nu. Du bloggar när du känner för det helt enkelt. Kram

2011-11-30 @ 15:26:19
Postat av: Anonym

Jag tycker absolut att du ska försöka fortsätta blogga :) Du har en mysig blogg.

2011-11-30 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0