back on track

JAAAA!! Barnen är friska.
Annie tillbaka på sin älskade förskola
Jag & Ville har hängt på piggelin & hemma hos bästaste Evelina
Lagade även smarrig pasta med "lax sås" till middag, trodde A skulle äta ihjäl sig. Även Annie åt massor. Hoppas Ville oxå ärver den genen, för det är så mycket roligare att laga mat till de som uppskattar det.

Avslutade denna kanon dag med tjejmys i soffan med fina dottern.
Frosseri av smörgåsrån & vindruvor.
Innan Annie somnade sa hon -Mamma, jag "hälskar" detta.
Fina fina unge


I morrn är planerna få, måste verkligen röjja lite här hemma.
Me & I party på kvällen
Annars är jag öppen för förslag, 11-kaffe ngn???

Ne nu ska jag räkna igenom dagens points å se om jag kan äta nåt mer.

Kram på er! 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att ni tyckte om lax-grejset!! Ja är alltid sugen på 11 kaffe...!

2011-10-12 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0