glömde

Jag som har med min kameran både här å där glömde den henna igår.
Så några bilder kan jag inte bjuda på.
MEN hade den bästa kvällen på väääldigt länge.
Träffade de finaste vännerna, åt goda skaldjur med tillbehör och drack vin. Å skrattade, massvis! UNDERBART!

I dag har vi haft besök av mamma å pappa, A hjälpte dem med att montera extraljus.
Sen har jag och Annie varit på hennes första bio, supermysigt! Självklart var resten av Annies lilla "gäng" där. De är Annie å grabbarna :)

Avslutade denna toppen helg med att Jenny & Stefan kom på fika, Jenny blev Annies nya favorit :)

Nu lite soffhäng innan det är dags att krama kudden, i morrn står babymassage & föräldramöte på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0