Ups!

 
11 Juli bloggade jag senast, ja förutom inläggen idag då förståss!
När jag letade efter en bild som skulle beskriva en fantastisk känsla sen dess så fick det bli denna.
Första mötet med vår nya lilla tjej Ebba <3
Tänk att vi nu som Annie säger har 4 barn. Våra två egna och så Freja & Ebba!
De e lycka de!
 
Men vi har hunnit med massor sen sist!
Blivit med husvagn som vi semestrade i under 2 veckor i sommar. Varav en på Öland!
Varit på bröllop <3
Inskolat Ville på Räven
Börjat jobba
Spenderat en vecka i Grekland
Bakat, bakat och bakat!
 
Ja å en hel del mer!
 
Men nu är jag tillbaka igen, får se om det håller i sig, kan ju alltid hoppas.
 
Ha en fin kväll.
 
Själv ska jag snart krama kudden, en vab dag väntar i morrn.
Å det är sjukt mycket värre än att jobba ska ni veta!
GodNatt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marie

<3

2012-12-16 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0