h e l g


De tre grabbarna i familjen!

Andra natten som ville sover från strax innan 19 till över 6. Känns ju otroligt lyxigt.
Han leker just nu på golvet & storasyster sover. Då passar jag på att sätta mig här en stund.

Såå underbart med helg, dock är ju lillan fortfarande inte av med alla sina vätskefyllda prickar så kalaset i Strömstad missar vi, SYND!
Men... finns ju andra saker att se framemot. Helgens guldkord.
♥ 11-kaffe, lek & bus, med barnens "lillasyster" å mamma
♥ FREDAGSMYS med lilla familjen. Vilket enligt Annies önskemål, måste innehålla skruvar & cola
♥ En stund för mig själv i morrn då jag måste innhandla lite paket
♥ En mycket efterlängtad date med Villes bästaste gudföräldrar
♥ Sen hoppas jag innerligt att Annie ska bli piggare så vi kan åka pulka, grilla korv & kanske kanske ta en liten tur ngnstanns

Hoppas ni får en fin fredag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0