t y s t



Nu har lillskruttan oxå somnat, heelt slut!

Haft en kanondag med familjen i dag.
Först fix här hemma innan vi åkte till Tavlan för att fira Max, 3 år :)
Enligt Annie det bästa kalaset, varför då undrade vi. Jo jag fick både åka pulka å fiska godis.
 Å jag kan bara hålla med, supertrevligt!

Andreas smet med grabbarna till Strömstad för havsbad, kallt som f*n.
Så jag å barnen har hart en myskväll för oss själva.
Annie fixade dukningen & valde mat, lax å pasta, såklart :)
Å tända ljus skulle de va.

När Ville somnat dukade vi fram lördagsgodis å såg på Petson å  Findus. Helt enligt Annies planer.

Nu sover de så gott å jag funderar på att snart göra det samma, efter Villes kassa sovrutiner denna veckan är jag minst sagt sliten. Håller tummar å tår att han ska sova bättre i natt.

På tal om Ville, han "fyller" sju månader i dag. Stora killen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0